Hyvä peli-ilme toi pisteen
SiiPe ja Joensuun Maila venyttivät kauden kolmannen kohtaamisensa ratkaisun supervuoropariin. Juha Niemen supervuoron kotiutuksella JoMa sai revanssinsa ja voitti ottelun 1-2 (1-5, 2-1, 0-1). – Tappio luonnollisesti harmittaa, vaikka monikaan ei meille tästä ottelusta edes yhtä pistettä budjetoinut. Pääsimme ottelun alussa johtoon ja pelin päälle, mutta JoMa tuli ohi. Olen kuitenkin tyytyväinen peli-ilmeeseen, mikä säilyi […]
