Siipettärien tavoitteena päättää kausi voittoon
Siilinjärven Pesiksen naiset matkaavat lauantaina kolmanteen naisten Superpesiskarsintaotteluun Lappajärvelle takataskussaan kaksi voittoa ottelusarjassa, jonka voittajaksi selviytyy kolmella voitolla. Kolmas voitto tarkottaisi samalla nousua Superpesikseen. Tappiolla ottelusarja jatkuisi sunnuntaina Siilinjärven Mantulla klo 15.00. Siipettärien pelinjohtaja Erno Tuomainen kertoo että pelaajat ovat käyttäneet vajaan viikon tauon peleistä treenaamiseen sekä akkujen lataamiseen lauantaille. – Lappajärvelle lähdetään pelaamaan tiukkaa […]
