SiiPen G-junnujen iloinen joukko odottaa jo pelikesää
Meillä G-junnuissa odotellaan jo kovasti kesää ja pelejä. Joukkueemme vahvuus on tällä hetkellä 10 pelaajaa. Joukkueessamme pelaa sekä tyttöjä että poikia. Suurimmalla osalla on jo pelikokemusta viime kesältä JunnuSuperista ja Naperoleiriltä. Talvikauden olemme harjoitelleet Jannen, Maukan ja Tildan johdolla 1–2 kertaa viikossa. Mukana treeneissä on aina myös innokkaita vanhempia, mikä onkin aivan mahtava juttu! Pelaamisen […]
